وکیل خانواده امام موسی صدر: امام زنده است

۱۴ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۳ کد : ۲۰۱۳ از دیگر رسانه‌ها
وکیل خانواده امام صدر همزمان با انتشار خبری در روزنامه‌ای لبنانی مبنی بر شهادت امام موسی صدر در حدود ده سال پیش در لیبی، روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که خانواده امام معتقدند امام صدر زنده است.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر به نقل از دیلی استار، شبلی ملاط، وکیل خانواده امام صدر، به دیلی استار گفت: خانواده امام همچنان معتقدند امام صدر زنده است و مجدانه پیگیر آزادی امام و دو همراهش هستند. روزنامه الأخبار به نقل از منابعی، روز سه‌شنبه ادعا کرده بود که امام صدر در اوایل سال ۲۰۰۰ در زندان ابوسلیم طرابلس به شهادت رسیده است.

 

این استاد حقوق که وکیل خانواده‌های بدرالدین و یعقوب هم هست، درباره خبر روزنامه الأخبار گفت: این فقط یکی از اخبار بسیاری است که پس از انقلاب در لیبی منتشر شده است.

 

ملاط گفت که این خانواده‌ها دوستان بسیاری در جهان از جمله در ایران دارند که پیگیر این قضیه هستند. وی افزود: تحقیقات این پرونده در سطح عالی با مقامات لیبیایی در جریان است و آنان علاقه‌مند به پیگیری موضوع هستند، ولی همکاری و مساعدت بیشتری لازم است.

 

ملاط همچنین اظهار داشت: مطبوعات، حامی ما در پیگیری این قضیه هستند ولی ما نمی‌توانیم به همه اخبار ضد و نقیض عکس‌العمل نشان دهیم؛ اخباری که بسیاریشان از سر حسن نیت منتشر می‌شود ولی متأسفانه در انتشار برخی اخبار حسن نیت کمتری دیده می‌شود.

 

شبلی ملاط افزود: من بر این باورم که باید اقدامات بسیار بیشتری در خصوص سنوسی و بسیاری دیگر مانند عبدالسلام جلود و سیفالاسلام صورت پذیرد. من با ICC (دیوان بین‌المللی کیفری) تماس‌هایی داشته‌ام ولی هنوز کافی نیست.

کلید واژه ها: امام موسی صدر


نظر شما :