فرزندان آیت‌الله مشکینی دستگیر شدند

۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۸
۲۷ تیر ۱۳۹۲ | ۱۹:۲۵ کد : ۳۳۸۵ کاغذ اخبار
فرزندان آیت‌الله مشکینی دستگیر شدند
آیت‌الله علی مشکینی، در پی دستگیری فرزندانشان توسط یکی از کمیته‌های انقلاب اسلامی، نامه‌ای به عنوان سرپرست کمیته مرکزی انقلاب اسلامی ایران ارسال داشت.

 

در این نامه آمده است: به قرار مسموع فرزندان اینجانب به وسیله ماموران کمیته پاسداران انقلاب اسلامی بازداشت شدند. برای من شنیدن این خبر به عنوان طلیعه عدالت در حکومت اسلامی، مسرت‌بخش است و از کوشش و زحمات پاسداران انقلاب که به سپاس از نعمت انقلاب و حفظ ره‌آورد آن انجام می‌دهد، تشکر می‌کنم.

 

ملت ستمدیده ایران، عزیزان خود را قربانی اسلام کردند و اینک باید ثابت نمود که آرمان شهدای اسلام در شرف تحقق است و عملا این مطلب را روشن کرد که در حکومت اسلامی بر خلاف دیگر حکومت‌ها، روابط نمی‌توانند مانع اجرای ضوابط باشند. من به زندگی در چنین جامعه و به چنین پاسدارانی افتخار می‌کنم و انتظار دارم در این مورد و در تمام حوادث دیگر برنامه اصیل و حیات‌آفرین اسلامی اجرا شود.

 

فرزندان من بررسی کامل شوند و در صورت ثبوت جرم طبق مقررات اسلامی به کیفر خود برسند. چنان که پیامبر بزرگ فرموده فواید و مصالح اجرای یک حد و کیفر برای جامعه اسلامی بیش از باریدن چهل روز باران رحمت الهی است.

 

 

روزنامه بامداد

کلید واژه ها: آیت الله مشکینی


نظر شما :