ساختمان نیمه تمام وزارت کشاورزی، هتل می‌شود

۳۰ آذر ۱۳۴۸
۳۱ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۶:۱۳ کد : ۳۵۷۳ کاغذ اخبار
ساختمان نیمه تمام وزارت کشاورزی، هتل می‌شود
طلسم چندین ساله بهره‌برداری از ساختمان نیمه تمام وزارت کشاورزی که در بلوار الیزابت واقع است شکسته شد و قرار است که این ساختمان برای ایجاد هتل با تصویب هیات وزیران به بخش خصوصی واگذار شود.

 

در همین حال اعلام شد که کار ساختمان هتل «انترکنتینانتال» که بزرگترین هتل ایران خواهد بود تا ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود و به این ترتیب تهران خود را برای پذیرایی میهمانان خارجی جشن‌های دو هزار و پانصدمین سال شاهنشاهی ایران آماده می‌کند.

 

یک مقام مطلع در سازمان جلب سیاحان دیشب به آیندگان گفت که در حال حاضر از طرف سازمان جلب سیاحان مذاکراتی با مقامات دو وزارتخانه کشاورزی و آب و برق به منظور جلب موافقت آن‌ها برای واگذاری این ساختمان به بخش خصوصی آغاز شده است.

 

این مقام افزود که جلب موافقت وزارت کشاورزی و آب و برق به این دلیل که عرصه و اعیان ساختمان نیمه تمام وزارت کشاورزی به این دو وزارتخانه تعلق دارد ضروری است.

 

 

مناقصه واگذاری

 

ساختمان نیمه تمام وزارت کشاورزی که قرار است پس از تصویب هیات وزیران برای ایجاد هتل به بخش خصوصی واگذار شود، پنج هزار متر مربع زیربنا دارد و قرار است آگهی مناقصه واگذاری آن پس از انجام کارهای قانونی، از طرف سازمان جلب سیاحان منتشر شود.

 

دیشب همچنین اعلام شد که کاروانسرای مشیر در شیراز که در حال حاضر در اختیار سازمان اوقاف است به امر علیاحضرت شهبانو در اختیار سازمان جلب سیاحان قرار می‌گیرد و به یک رستوران غذاهای ایرانی تبدیل خواهد شد.

 

این محل از طرف سازمان اوقاف به سازمان جلب سیاحان اجاره داده می‌شود و امورات رستوران را سازمان توریستی ایران راسا به عهده خواهد گرفت.

 

 

روزنامه آیندگان

کلید واژه ها: هتل لاله


نظر شما :