فائزه هاشمی: همیشه اسطوره‌کش بودیم/ قتلگاه امیرکبیر محل ناکام کردن ملت ایران است

۲۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۳ کد : ۴۴۱۰ از دیگر رسانه‌ها
فائزه هاشمی گفت: نگهداری مدیران ناموفق نشانه اعتدال، فراجناحی و نشان از تدبیر نیست، مهم این است که چه مدیری در کجا به ‌کار گرفته شود تا افکار دکتر حسن روحانی را پیاده کند.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فائزه هاشمی رفسنجانی در مراسم امید و انتظار که به مناسبت اولین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم با تاکید بر اینکه اعتدال در تمام سطوح جامعه باید رعایت شود، گفت: اگر حرف از اعتدال و امید می‌زنیم، تنها برای کسانی نیست که به آقای روحانی رای دادند، بلکه این اعتدال باید در تمام سطوح جامعه با هرگونه سابقه و پشتوانه‌ای که هستند رعایت شود.

 

وی ضمن گرامیداشت ۲۴ خرداد اولین سالگرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، به فضای خاطره‌انگیز باغ تاریخی فین کاشان، محل قتلگاه امیرکبیر اشاره کرد و گفت: مشاهده می‌کنیم فین کاشان قتلگاه امیرکبیر محل ناکام کردن ملت ایران است. وقتی در مقابل بزرگی‌ها، تدبیرها، ابتکارات و توانمندی‌های امیرکبیر، او را می‌کشند، در جامعه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و خیلی راحت در دوران خودش فراموش می‌شود، ولی ده‌ها سال بعد کم کم ملت ایران متوجه می‌شوند مردم چه فردی را از دست داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه این شیوه گاهی اوقات در بین ما نیز اتفاق می‌افتد که قدر بزرگانمان را در موقع خودش نمی‌دانیم، گفت: با توجه به همه ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، منابع ثروت، نیروی انسانی و هوش خدادادی که در کشور داریم به خاطر اینکه همیشه اسطوره‌کش بودیم هنوز در مسیر توسعه درجا می‌زنیم.

 

وی تصریح کرد: گاهی اوقات به علت توجه نکردن به چنین ظرفیت‌هایی متوجه می‌شویم چه گوهرهای گرانبهایی را از دست داده‌ایم و در زمان خودش قدرش را ندانستیم و شرایط را فراهم نکردیم که آن‌ها بتوانند به کار سازندگی خودشان ادامه دهند و کشور را به سمت توسعه پیش ببرند.

کلید واژه ها: فائزه هاشمی امیرکبیر


نظر شما :