نقد مستند بی‌بی‌سی درباره رهبری/ بنی‌صدر برای انقلاب چه کرده است؟/ جاسوسان آمریکایی، نداشتن چنگال را بدرفتاری می‌دانستند

۰۶ آبان ۱۳۹۰ | ۱۵:۵۹ کد : ۱۴۵۶ از دیگر رسانه‌ها
یک استاد دانشگاه گفت: مستند رهبری بی‌بی‌سی، هیچ کدام از مولفه‌های یک مستند را ندارد و بیان یکطرفه خاطرات، مستند محسوب نمی‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجو، روز سوم آبان، گلدوز‌ها در نشست نقد مستند رهبری بی‌بی‌سی که به همت معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از مرادخانی و اسدی در این فیلم نشان‌دهنده این مهم است که بی‌بی‌سی به دنبال افرادی گشته است که دشمنی شخصی با مقام معظم رهبری داشته‌اند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: این فیلم، هیچ کدام از مولفه‌های یک مستند را ندارد و سعی می‌کند تا برخی بدیهیات مانند انتخاب مسئول دفتر و... را غیرمعمول نشان داده و بگوید که مسئله تازه‌ای را کشف کرده‌ایم، در صورتی که بیان یکطرفه خاطرات، مستند محسوب نمی‌شود.

 

استاد دانشگاه آزاد قزوین گفت: بنی‌صدر خودش برای این انقلاب چه کرده است که زندان رفتن، مبارزه و تبعید مقام معظم رهبری را در راه انقلاب ناچیز می‌داند؛ قبل از زمانی که بنی‌صدر وارد ایران شد، مقام معظم رهبری عضو شورای انقلاب بوده‌اند و از سال ۳۷ نیز شاگرد امام بودند که این‌ها نشان از پیوند دیرینه مقام معظم رهبری با امام و انقلاب دارد.

 

گلدوز‌ها همچنین افزود: جاسوسان آمریکایی دستگیر شده در جریان تسخیر سفارت، فقط می‌گویند با ما بدرفتاری کردند ولی نمی‌گویند که این بدرفتاری چه بوده است، جاسوسان آمریکایی، نداشتن چنگال را نیز توهین و بدرفتاری برمی‌شمردند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مزروعی که خودش نماینده مجلس بوده است بعید است که حرف از تغییر در کابینه دولت بزند، زیرا فلاحی و ولایتی تا پایان دولت بر سر کار بودند.

 

کلید واژه ها: بی بی سی


نظر شما :