مجید انصاری: باید هاشمی رفسنجانی را سال ۴۲ در گوشه سلول‌ انفرادی می‌دیدند

۲۸ آذر ۱۳۹۰ | ۱۵:۰۳ کد : ۱۶۱۹ از دیگر رسانه‌ها
مجید انصاری با اشاره به حملات سال‌های اخیر به هاشمی رفسنجانی گفت: امروز عده‌ای کار نیمه تمام گروه فرقان و منافقین خلق را دنبال می‌کنند و برای آن‌ها فقط نابودی هاشمی عزیز مطرح نیست بلکه بسیاری از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ریشه‌دار هم در تیر رس هدف آنان هستند.

 

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری عصر دیروز در مراسم ترحیم آیت‌الله محمد هاشمیان امام جمعه رفسنجان در مسجد نور تهران، اظهار داشت: امروز در مجلس خاندان بزرگ هاشمی و هاشمیان صحبت می‌کنم که در شرایط دشوار انقلاب اسلامی به میدان آمدند. وی افزود: یک نام ماندگاری که همیشه در کنار بنیانگذار کبیر انقلاب حضور غیرقابل انکاری داشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است. انصاری با بیان اینکه خدایا تو خوب میدانی در روحیه من تملق و چاپلوسی نیست، گفت: ناسپاسی از بندگان خدا، ناسپاسی از منعم کل یعنی خداوند متعال است.

 

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی است که پا به پای انقلاب به آن ایمان آورد و برای تحقق آن جان خود را به کف دست گرفت و خرابکاری‌ها را به جان خرید. وی افزود: امروز برای من و تازه وارد‌ها آسان است که بگوییم یک انقلابی شد و رفت، باید در سال ۴۲ رفت و در گوشه سلول‌های انفرادی هاشمی رفسنجانی را دید که به علت شکنجه گوشت کف پایش کنده شده و برای راه رفتن مجبور است سینه‌خیز راه برود. ساواکیان از شکنجه هاشمی رفسنجانی خسته می‌شوند اما حسرت یک آه از زبان هاشمی در دلشان می‌ماند. انصاری تاکید کرد: این‌ها ساده نیست برادران، شناسنامه انقلاب با نام بزرگ مردانی نوشته شده که مصداق آیه شریفه والسابقون و السابقون و اولئک المقربون است.

 

وی در بیان ویژگی آیت‌الله هاشمیان هم گفت: آیت‌الله هاشمیان شخصیتی بزرگ بود که در سال ۴۲ حکم تام شریعه را از امام خمینی گرفت و تصور نکنید چنین حکمی را از امام خمینی گرفتن کار آسانی است. وی افزود: صحیفه امام رابطه امام راحل با آیت‌الله هاشمیان و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به خوبی نشان می‌دهد.

 

انصاری اضافه کرد: همه می‌دانند در کنار تقوای هاشمیان خوش‌رویی و اخلاق خوب او زبانزد خاص و عام بود. انصاری تصریح کرد: وقتی منافقان دست به اسلحه بردند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی را به زمین اندازند و نابود کنند فهرستی را برای ترور در دست داشتند که هاشمی رفسنجانی جزو فهرست بود اما خداوند او را برای نظام و مردم نگاه داشت و بعد از آن حادثه برای حفظ جان آیت‌الله هاشمی نذر کرد و فرمود بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.

 

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: با برداشتی که من از تفکر امام خمینی دارم یقین دارم که اگر ایشان در حال حاضر زنده بود و این شرایط را می‌دید باز هم این جمله را تکرار می‌کرد که هاشمی زنده است تا نهضت زنده است. وی تاکید کرد: ما نباید به سادگی اجازه دهیم منافقین نفوذ یافته در رسانه‌ها به سرمایه‌های انقلاب حمله کنند. انصاری گفت: اخلاق کجا رفته است به هیچ وجه زیبنده جامعه اسلامی و نظام برآمده از انقلاب اسلامی نیست که فضای رسانه‌های آن آکنده از بوی جهنم باشد.

 

وی با بیان حدیثی از امام صادق مبنی بر اینکه اگر کسی برادر مومن خود را در عیبی که در او هست غیبت کند این فرد از ولایت خدا خارج و داخل در ولایت شیطان شده است، گفت: آیا سزاوار جامعه اسلامی ماست که بدون شرم از مخلوق و خالق هر چه به زبان می‌‌اید بیان کنیم. این عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: والله، بالله همه ما روزی محشور خواهیم بود و اجر و یا مجازات اعمال خود را خواهیم دید.

کلید واژه ها: هاشمی رفسنجانی مجید انصاری


نظر شما :