علم‌الهدی: شکنجه‌گر خود را عفو می‌کنم

۱۸ دی ۱۳۸۹ | ۱۶:۳۵ کد : ۱۶۷ از دیگر رسانه‌ها

اینجانب سید حسین علم‌الهدی دانشجوی دانشگاه فردوسی،از سروان م.ن شاکی بوده‌ام، زیرا که ایشان در زمان دستگیری اینجانب در زمان حکومت طاغوت مرا مورد شکنجه و آزار قرار داده‌اند.اینجانب برادرم سروان م.ن را عفو کرده و در انتظار آزادی از زندان و دیدار ایشان می‌باشم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌، گروهی از بازجویان و شکنجه‌گران ساواک و شهربانی که در میان مردم شناخته شده و موفق به فرار نشده بودند توسط کمیته‌های انقلاب اسلامی ‌و یا خود مردم دستگیر شده و به دادگاه های انقلاب تحویل داده شدند. از این میان یکی از افسران ارتش در مشهد نیز که در این زمینه توسط گروهی از مبارزان شناخته شده بود در بازداشت به سر می‌برد.از جمله کسانی که در زمان بازداشت توسط دستگاه امنیتی رژیم پهلوی، توسط این افسر ارتش مورد اذیت و آزار قرار گرفت شهید سید محمد حسین علم الهدی بود. در حالی که انتظار می‌رفت که حسین علم الهدی با تنظیم شکایت نامه‌ای عرض و طویل علیه این سروان، پرونده او را سنگین‌تر نماید ، وی در کمال بزرگ منشی ، طی نامه‌ای پرمحتوا و تاریخی ، گذشت خود را از سر تقصیرات این عنصر ارتشی اعلام کرد و دلایل این تصمیم خود را نیز به صورتی روشنگرانه شرح داد.

 

بسمه تعالی

اینجانب سید حسین علم‌الهدی از سروان م.ن شاکی بوده‌ام، زیرا که ایشان در زمان دستگیری اینجانب در زمان حکومت طاغوت مرا مورد شکنجه و آزار قرار داده‌اند اما در این مرحله حساس در پیروزی انقلاب اسلامی ‌مسئولیت‌‌ها و رسالت‌های همگی ما سنگین‌تر از پیش و کوله بار رسالتمان پر بارتر است. انقلاب اسلامی ‌نیاز مبرم به پشتیبانی برادران ارتشی و امکاناتی‌ که در اختیار آنان می‌باشد و تجربیات این برادران عزیز دارد. این سربازان که تا دیروز در اختیار طاغوت بوده‌اند هم اکنون فضای پاک وحی و حکومت الله می‌تواند آنان را مجاهدانی با ایمان و پر قدرت بسازد که از موجودیت احکام خدا و قرآن، کتاب خدا پشتیبانی کنند تا حتی ادامه دهندگان راه شهدای اسلام باشند و یاران و همرزم امام گردند و ثغور اسلام را حفظ کنند. مردم ایران انقلاب کردند و دگرگون شدند و رژیم طاغوت را سرنگون ساختند. برادران ارتشی نیز باید انقلابی در درون خود ایجاد کنند. تا بتوانند اخلاق و صفات و مظاهر طاغوتی را دگرگون سازند و تبدیل به اخلاق اسلامی ‌کنند. هم اکنون انقلاب اسلامی‌ ما در انتظار انقلابی در درون بازوی پر قدرت خویش ارتش است، این انقلاب است که می‌تواند جهت حرکت و فلسفه وجودی ارتش را تغییر دهد و در نتیجه انقلاب اسلامی ‌ما تکمیل گردد زیرا انقلاب ارتش ما مکمل انقلاب مردم است. اتفاقا برادران ارتشی ما از دانشجویان و بقیه قشر‌ها، یک قدم به میدان جهاد نزدیکترند و لفظ مجاهد به آنها برازنده‌تر است.

از ابتدای پیروزی تا کنون تمام طرح‌ها و توطئه‌های منافقان در تضعیف روحیه ارتش از قبیل شعار میان تهی و بی‌محتوای ایجاد ارتش مردمی ‌و اعلام ارتش دیگر توطئه‌ها از قبیل سمپاشی بعضی از عناصر ضد انقلاب که به لباس ارتش در آمده‌اند، با شکست رو به رو شده است و این یک آزمایش و امتحان الهی از فرد فرد ارتش است. بهتر بگویم اتمام حجت خدا که خدای رحمان راه را برای ارتش بازگزارده تا بتواند خودآگاهانه راه خدا را انتخاب کنند و بهترین پشتیبان برای مشی (امام خمینی) باشند حرف‌هایی که با برادران ارتشی دارم زیاد است، خلاصه می‌کنم، بر اساس این ضرورت‌ها و مسائل حساس و مهم اجتماعی و سیاسی و نظامی ‌انقلاب و با توجه به عفو امام خمینی که عفوشدگان تبدیل به عناصر فعال و مجاهد گردند و به خدمت خدا و اسلام در آیند و با تمامی‌ امکاناتی که در اختیار دارند در لحظه لحظه زندگی خویش راه تقوی و تزکیه را پیش گیرند، لذا اینجانب سید حسین علم‌الهدی دانشجوی دانشگاه فردوسی، برادرم سروان م.ن را عفو کرده و در انتظار آزادی از زندان و دیدار ایشان می‌باشم و از دادستان انقلاب اسلامی ‌تقاضا دارم که در مورد شکایت اینجانب جرمی ‌برای سروان م.ن قائل نشده تا پس از آزادی عنصری مجاهد و مومن در خدمت انقلاب باشند.

 

سید حسین علم‌الهدی

1358/3/18


کلید واژه ها: ساواک


نظر شما :