موش‌ها بایگانی شهرداری را خوردند

۱۷ تیر ۱۳۴۳
۰۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۱ کد : ۴۴۳۴ کاغذ اخبار
موش‌ها بایگانی شهرداری را خوردند
امروز در شهرداری اعلام شد که موش‌ها قسمتی از بایگانی شهرداری را خورده‌اند. شایع بود که در این بایگانی اوراق و اسناد بهادار موجود بوده و موش‌ها اسنادی را که در حدود ششصد هزار تومان ارزش داشته جویده‌اند.

 

بایگانی شهرداری مربوط به سال‌های پیش است و دستبرد موش‌ها نیز از همان سال‌های قبل آغاز شده و چون انبار اسناد زیاد مورد توجه و احتیاج نبوده، جولانگاه موش‌ها شده است.

 

ماموران وقتی متوجه این مطلب شدند که به دستور شهردار قرار شد شکل بایگانی در شهرداری تغییر یابد و اسناد و اوراق بایگانی بیست سال گذشته بر طبق اصول تنظیم شود.

 

ساختمان شهرداری کهنه و قدیمی است و در طبقه زیرین آن موش‌ها رخنه کرده‌اند. هنگامی که ماموران مشغول جابجا کردن پرونده‌ها بودند ناگهان متوجه شدند که موش‌ها گوشه‌های اسناد و اوراق بهادار را جویده‌اند.

 

امروز آقای عقیلی مدیرکل شهرداری به خبرنگار اطلاعات گفت: اداره بایگانی پرونده‌های راکد، درخواست تبدیل قفسه‌های چوبی را به قفسه‌های آهنی کرده بود و متصدیان بایگانی در جواب نوشته بودند که موش‌ها پرونده‌ها را مورد حمله قرار داده‌اند. مدیرکل مالی شهرداری گفت: دستور داده شد که تعدادی تله موش و مقداری مرگ موش نیز خریداری و برای ریشه‌کن ساختن نسل موش در انبارها و زیرزمین‌ها گذاشته شود.

 

 

روزنامه اطلاعات

کلید واژه ها: شهرداری


نظر شما :