فیروزان: امام موسی صدر در یکی از زندان‌های لیبی است

۰۲ آبان ۱۳۹۰ | ۱۶:۱۹ کد : ۱۴۴۲ از دیگر رسانه‌ها
مهدی فیروزان، خواهرزاده و داماد امام موسی صدر در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خراسان در پاسخ به این سوال که پس از به هلاکت رسیدن معمر قذافی، چه تحولاتی در راستای روشن شدن وضعیت امام موسی صدر رخ داده و چه اقدام‌هایی در این زمینه انجام شده است، گفت: در طول این سال‌ها معارضان لیبیایی و مخالفان رژیم قذافی که مدت‌ها در زندان‌های مختلف به سر برده بودند، اخباری دال بر زنده بودن امام موسی صدر و انتقال وی از زندانی به زندان دیگر را به ما منتقل کرده‌اند و حال که رژیم قذافی سرنگون شده و همین معارضان در مصدر امور قرار گرفته‌اند، انتظار این است که گام‌های عملی برای روشن شدن وضعیت امام موسی صدر برداشته شود.

 

خواهرزاده امام موسی صدر ادامه داد: هیاتی از لبنان برای انجام اقدام‌های عملیاتی در زمینه یافتن امام موسی صدر عازم لیبی شده است. همچنین وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در موضعی بر حق و درست بر زنده بودن امام موسی صدر تاکید کرده است.

 

فیروزان اظهار کرد: گرچه رژیم قذافی سقوط کرده اما باید به یاد آورد که حتی ۲هفته پس از سقوط طرابلس، زندان‌های مخفی در دل برخی پادگان‌ها و نقاط مختلف شهر کشف شد که برخی زندانیان در آن‌ها در بند بودند.

 

خواهرزاده امام موسی صدر اظهار داشت: هرچند معمر قذافی به عنوان اصلی‌ترین منبع اطلاعات درباره امام موسی صدر کشته شده است اما حال همدستان قذافی بدون ترس از او می‌توانند با خانواده امام موسی صدر برای یافتن او همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه به اعتقاد ما امام موسی صدر در یکی از زندان‌های لیبی به سر می‌برد، اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آینده امام موسی صدر یافته و به لبنان بازگردانده شود.

کلید واژه ها: امام موسی صدر


نظر شما :