روایت بادامچیان از اسیدپاشی در دوره شاه

۰۴ آبان ۱۳۹۳ | ۰۰:۱۰ کد : ۴۷۸۲ از دیگر رسانه‌ها
اسدالله بادامچیان گفت: در دوران فدائیان اسلام برخی به لباس زنان بی‌حجاب که با وقاحت، به کوچه و خیابان می‌آمدند گوجه فرنگی زدند و رژیم شاه در یک توطئه به لباس چند زن اسید پاشید تا به پای اسلامگرایان بنویسد.

 

اسدالله بادامچیان، نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به سایت افکارنیوز گفت: اسیدپاشی یک توطئه است و امیدواریم دولت و دستگاه قضایی با همین موضع قاطعانه پشت پرده ماجرا را کشف و به اطلاع ملت برسانند.

 

وی درباره اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان اظهار داشت: مسلما اسلام و احکام فقهی، هیچکدام اجازه این عمل زشت که آسیب جسمی و روحی به افراد ولو گناهکار می‌آورد نمی‌دهد.

 

بادامچیان تاکید کرد: بنابراین مسلمانان متعهد، هیچگاه دست به چنین اقداماتی نمی‌زنند، پس این نوع اعمال باید یک توطئه باشد که از طرف عوامل استکبار و حامیان افراطیونی چون طالبان و القاعده و داعش توصیه شده و عمل می‌گردد و یا از طرف عواملی که طرفدار فساد و مخالف امر به معروف و نهی از منکر هستند می‌خواهند چهره قانونگرا و پر محبت اسلام و نظام اسلامی و متدینین را خدشه‌دار کنند.

 

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: یادم هست در دوران فدائیان اسلام برخی به لباس زنان بی‌حجاب که با وقاحت، به کوچه و خیابان می‌آمدند گوجه فرنگی زدند و رژیم شاه در یک توطئه به لباس چند زن اسید پاشید تا به پای اسلامگرایان بنویسد و شهید نواب صفوی همه را منع کرد و این امر را رد نمود و توطئه خنثی شد.

 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس افرادی مثل اکبر گنجی که اکنون در آمریکاست به عنوان حزب‌اللهی متعرض زنان بد حجاب می‌شدند و تیغ به صورت آن‌ها می‌کشیدند و حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری که وزیر کشور بود و با این رفتار غیراسلامی مخالفت می‌کرد متهم می‌ساختند.

 

بادامچیان تصریح کرد: حالا هم به نظرم تکرار‌‌ همان توطئه‌ها است.

کلید واژه ها: بادامچیان اسیدپاشی


نظر شما :